Fucked up dag

Nu känner jag mig inte lika förbannad som jag gjorde tidigare idag.. Orkar inte förklara vad som gjorde mig så arg och ledsen men huvudsaken är att jag inte känner mig lika arg längre. Är fortfararande ledsen och besviken men inte arg. Orkar inte skriva så mycket idag ska lägga mig nu.. ska upp till skolan imorgon på möte, wish me luck!!!!

Fick ett jätte gulligt sms att Jussan, den enda som faktiskt förstått mig och stöttat mig under denna tid nu när jag inte mår på topp.
"Jag vill bara säga att jag tycker det är bra att du säger vad du känner. Jag är stolt över dig som person och jag älskar dig för den du är. Jag kommer finnas för dig oavsett vad. Jag förstår hur du känner, och jag tycker att du ska visa vart "skåpet ska stå". Jag älskar och respekterar dig. <3"

Detta sms fick mig att må mycket bättre och gjorde faktiskt min dag. Jag älskar dig Justine Sohlberg!

Kommentarer
Postat av: annnndrooow

haaaallå emma vadå skolan? VAh

2009-03-11 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0