Fredag-Lördag

Film jäveln funkade ju inte igår när jag och Anna bäddade ner oss i hennes säng så vi kollade på let's dance och sedan var det hundtricket på tv så vi klarade oss ändå.. Efter hundtricket vid halv tolv skulle Anna sleepa för hon skulle upp till jobbet så jag drog o mötte Chanette vi gick hem till min mor satte oss i köket drack te, rökte och snackade massa skit till tre på natten då Chanette drog hem och jag somnade.. Vaknade kring ett idag men låg kvar i sängen ändå till kvart i två, gick upp gjorde mig lite snabbt iordning mötte Hannah vid tjugo över två utanför fåtöljen. Beställde mig en ost och skink toast med cola, muumsis. Där satt vi till fyra sedan gick vi hem till min mami igen. Drack te, rökte och snackade skit haha. Chanette tittade även förbi.

Nu är jag hemma (hos pappa) kom hem för ungefär en kvart sen. Ska käka lite nu sen blir det hoppa in i duschen och senare blir det förhoppningsvis utgång. Känner mig riktigt taggad idag samtidigt som jag är grymt trött men man lever bara en gång ;)

Imorgon blir det jobb klockan tolv. Känns inte frestande, framför allt om jag ska ut ikväll.. Men det är bara flippa gärnet! Yeeeyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0