Fjortisligan is in tha houze!

Jag mötte upp amanda s och nettan vid mariatorget lite över halv elva. Planen var att jag och nettan skulle dra ut och möta markus där men han var på huset och jag diggar inte huset det är trångt och svettigt så jag kände inte för att slösa 100 kr för inträde om jag inte ens diggar stället. Istället försökte vi komma på vad vi skulle göra men verkligen Ingenting kändes frestande så medans vi tänkte gick vi till donken och käkade lite. Efter ett tag när vi käkat klart (fortfarande funderade på vidare planer för kvällen) kom några killkompisar till dit av en slump. Så där satt vi jag, nettan, amanda s, andreas, lukas, folke, alex och nicklas. Vi hade pisssss tråkigt. Hur kul på en skala är det att hänga på donken liksom? Vi kände oss som riiiktiga fjortisar som ej hade något liv men det var ju exakt det vi inte hade för stunden, inget liv... Vid ett blev jag helt plötsligt taggad för att dra ut och var helt beredd på att ringa markus och säga att jag kommeeeeeeeeer eftersom han hade ringt och tjatat på oss hela kvällen att komma ut men nej då var Chanette den enda som har leg nog att gå ut ej taggad, ville hem och tråka..... Så vi lunkade därifrån och jag drog hem.

Nu sitter jag här och dricker te :) pappa är hos flickvännen så jag är ensam men något jävla sällskap fick man inte med sig..*snyft*
Håller just på att ladda ner seven pounds och serien dårfinkar och dönickar, någon som minns den?!?! Kommer ihåg att den var bra iallafall mer minns jag har inte haha...


Kommentarer
Postat av: annnndrooow

yes, fan va tråkigt vi hade där yes yes roligare kan man ha, aa.

2009-03-08 @ 03:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0