Film dags med Anna

Jag åkte in till söder med halv sex bussen då jag mötte upp chanette på en cigg. Sen jag hem till mamma och hämtade henne så gick jag och hon tillsammans till indiskan och åt feeeeeeeeeeeeeet god mat! Har fan längtat efter indisk mat i seriöst två veckor nu så det var gott o äntligen äta den underbara måltiden. Och det var faktiskt jävligt mysigt att äta med mamma, hon var ganska klok i huvudet idag så det var mysigt. Vid åtta när vi ätit klart så mötte jag upp Anna, vi tog en liten promenad och hon berättade alla detaljer om Thailand resan sen gick vi hem till henne vid halv nio och kollade på alla bilderna. Nu har vi precis varit och köpt godis och ska precis lägga oss i hennes säng för o kolla Saturday night fever, en gammal goding ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0