Axel Holtman, meega söt!

Nej jag sover fortfarande inte. Ligger och kollar på skärgårdsdoktorn och jag fick en impuls och bara mååååste berätta att Axel Holtman i skärgårdsdoktorn som spelar Wilmas morfar, gamla skärgårdsdoktorn, är så jäävla gullig. På sättet då förstås haha. Det är alltid så jävla synd om honom för alla bara dissar honom när han försöker vara lite snäll och gullig. Stackars gamla gubben haha! Om ni inte sett skärgårdsdoktorn måste ni kolla så att ni fattar vad jag menar för har ni inte sett skärgårdsdoktorn kommer ni aldrig att förstå vad jag menar haha...
Titta på det gamla russinet, jätte gullig juuuu (kunde tyvärr inte finna en bild på honom från skärgårdsdoktorn)


Kommentarer
Postat av: Em

åhh, det var länge sedan jag såg på skärgårdsdoktorn=)



vad gärna med i tävlingen på min blogg om du vill!

2009-03-05 @ 03:44:25
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Hedda

Han är så JÄVLA gullig i alla filmer och serier. Typ i Tillsammans, när han sitter hela natten i kylan i bilen och väntar och gör sönder sitt avlopp för att få sällskap av rörmockaren. Nej, han är det gulligaste jag varit med om. Dissad JÄMT!

2009-03-05 @ 13:15:10
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0