40 med familj om ett år

Jobbet idag gick bättre än igår. Sålde inget iofs men det gick iallafall bättre. Kunderna var definitivt trevligare idag. Dagarna på jobbet bara rullar iväg, det känns som jag jobbar en timme fast jag jobbar fyra timmar. Det är fan inte bara jobbdagarna som går snabbt utan även veckorna. Det är redan onsdag? Vad hände? Helg om två dagar. Jag har redan hunnit vara 18 i snart 3 månader? Nu tycker jag nog att tiden får sluta gå så jävla snabbt, hinner ju förfan inte göra något. Om tiden ska gå såhär snabbt är jag fan 40 med familj om ett år...

Imorgon ska jag hem till mamma och ringa skolan. Hoppas på att få svar imorgon istället.. Sedan ska jag träffa upp Justine vid ett tiden tror jag.Var ett tag sedan jag träffade henne så ska bli mysigt. Hon vill dock gå på stan och det ser jag inte fram emot för jag har ca. 400 kr kvar på mitt konto tills nästa onsdag. Måste spara mina sista slantar.

Tanken slog mig just... Ni som läser min blogg... Varför i helvete läser ni min blogg? måste vara en av de mest ointressanta bloggarna som finns haha. Skriver om samma saker varje dag, ingen variation... Boring

Aja dags o läsa min bok. Undra vad som händer här näst..... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0