090331

Dagen har varit sjuukt seg. Vaknade vid ett tittade ut genom fönstret, skinande sol, ångest för att jag sov hela dagen men vafan ska man göra. Gick upp åt lite frulle gjorde mig iordning kollade cityakuten och åkte till jobbet. Jobbet gick helt okej, som vanligt haha. Efter jobbet åkte jag hem och åt middag. Rolig dag va? Någon som blir lite avis att jag alltid har så jävla roligt?

Imorgon blir det utgång. Ska ut med Olivia och Anna och några killkompisar till Anna tror jag. Ska bli skoj, har egentligen inte råd med det men vafan.. Man lever bara en gång, får väl leva fattigt resten av månaden. Det kommer jag göra vilket som så varför inte spendera lite extra pengar :p

Imorgon är det första april, snacka om att jag kommer bli sten lurad. Jag kommer gå på allt folk säger. Lättlurad som man är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0