090326

Sorry om jag inte skrev igår när jag kom hem från jobbet men jag var så sjukt trött. Jag målade om mina naglar, denna gång blev det mörkröd, sedan gick jag o la mig. Sjukt skönt o sova hade ju sovit fyra timmar natten innan. Vaknade halv ett idag sov tolv timmar så nu är jag utvilad. Skulle kanske jobbat från ett idag också ifall jag pallade men jag pallade inte, kände hellre att jag ville sova ut o bli utvilad. Men imorgon blir det åtta till fyra :/

Just nu sitter jag här nyligen duschat och precis klätt på mig. Ska föna håret nu.. Jobbet klockan fem, samma känslor som alltid. Segt.

Juste, jag var ju o shoppa igår. Jag har på något sätt undet flyttet råkat tappa bort min digitalkamera sladd så jag kan inte ta kort med min digitalkamera på det jag köpt så jag får helt enkelt berätta vad jag köpt och lägga in bilder senare när jag får tillfälle :)
Köpte ett vanligt vitt linne, en vit skjort aktig tunika, ett par beiga chinos, en ljusgul jätte fin t-shirt från gina, fyra par trosor, en gullig svart liten väska från h&m, ett par sommarskor med kork klack och rosa/lila där uppe vet inte riktigt hur jag ska förklara, sen köpte jag lite små grejer som fem olika nagerlack, en ny sminkväska, nagelfilar, hårspännen, tofsar och sånt tråkigt som man behöver :p
Jag hann inte köpa mera för var tvungen att stressa till jobbet men ska nog försöka skaffa mig lite tid i helgen o åka o kolla lite mera!
Dags att föna afrot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0