090324

Som ni förstod var jag inte så speciellt taggad på att skriva igår så jag lät min irritation försvinna så nu är jag på g för bloggen igen hihi.

Jag skippade jobbet igår, kände inte att jag skulle palla för att jag var så irriterad. Skulle bara gjort resten av teamet irriterat. Så jag skippade jobbet åkte istället in till söder o möta Chanette vi gick o åt pizza sen drog vi hem till min mamma och satt där o drack te, rökte och snackade skit. Känner ni igen det?! haha.

Ska snart börja göra mig iordning för jobbet, känner mig inte ett piss taggad för jobb men måste man så måste man...
Solen är tillbaka, fast snön är fortfarande här. Kan snön försvinna och våååååren komma!

Imorgon är det den 25de har fortfarande ångest över min ekonomi men vet ni vad denna månad har jag bestämt mig för att vara egoistisk, så imorgon ska jag åka in till stan o vårshoppa! ohyeah. Har inte shoppat mycket sedan i vintras fan, det är dags nu känner jag..



Jag vill verkligen ha tatueringen som hon har på skulderbladet!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Kan fet haja att det känns irri när man känner att våren är på g och man behöver ju fan nya vårkläder men så ska man lägga ut sina surt fördärvade små slantar på alla andra som fyller år sådär.

Åk och shoppa du min vän, det förtjänar du.

Lo-lo-loooove you och det hoppas jag att du vet!<3

2009-03-24 @ 15:17:36
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0