090320

Shosan "alla" mina underbara läsare!

Det blev ingenting med Daniel idag. Jag testade skicka sms till honom men han har inte fått mina sms och jag missade hans samtal när han ringde. Jag lovar att det är något fel på min telefon för såhär är det alltid. Antingen får inte jag sms eller så får inte personen jag skickar till mina sms. Det är skit irriterande!! Måste byta lur. Aja vi kanske ska ses senare ikväll istället. Nog pratat om det. Ska snart börja fixa mig, har inte gjort det än. Inte bra inte bra hihi. Ska ju som sagt möta min mor, vi ska gå på indisk restaurang. Galet gott! Har inte träffat mamma heller på länge så det ska bli mysigt, hoppas bara hon håller sig till samtalsämnet haha. Senare ikväll har jag faktiskt inte planer, jag skulle ju kanske vara med Anna idag men hon visste inte om hon pallade. Hon kom ju hem från Thailand för fyra dagar sen så hon är fortfarande ganska slut vilket jag kan förstå. Så vidare planer för kvällen har jag inte än men jag hittar alltid någon som vill leka med mig :)
Förresten, kan ni fortsätta kommentera lite då o då. Inge roligt o blogga annars haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0