090318

Jobbet gick inge vidare igår, var galet seg och kunderna var otrevliga och frågade massa jobbiga frågor så det var ingen bra dag.

Igår fick vi även två nya på canal digital. Tjejen verkar rätt schysst men killen tror verkligen han är bäst på försäljning. Visst han har jobbat på Vendator i två år men slutade och är nu tillbaka. Hittills är det jag som har säljrekordet, det första killen säger till mig "Jag kommer slå ditt rekord imorgon då kommer jag ligga högst på listan" med ett äckligt jävla flin på läpparna. Sen fjäskar han sjukt mycket för våran coach och säger hela tiden hur grym han är.. Asså förväntar han sig att han ska få vänner på jobbet med den attityden? Man kommer fan inte in till ett nytt jobb med den attityden. Visst om man känner att man är grym på försäljning men första dagen.. kom igen. Han ska bara vänta o se hur svårt det är att sitta på canal digital. Snart kommer han fan inte ha lika mycket luft. Blir fett irriterad på snubben asså.

Idag skulle jag ta kontakt med skolan och försöka boka ett möte med praktikansvarig men fick jag svar? Nej. Så jag har inte gjort mycket idag. Läst min bok, den börjar blir riktigt intressant nu. Jag vill knappt lägga ifrån mig boken.. Aja snart blire jobbet igen. Hoppas det går bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0