090315

Nu har jag kollat två avsnitt med tusenbröder. Bästa svenska serien utan tvekan. Nu är det dags för Fun with Dick and Jane, har aldrig sett filmen iofs.. Men den ska väll vara rolig?! Kanske växlar om till Beck på fyran om den blir för tråkig. Eller så fortsätter jag helt enkelt bara att kolla på Tusenbröder.

Morgondagen har jag inte planer. Förutom att jag ska till jobbet vid fem som vanligt. Innan dess har jag inga planer blir väl chill hemma bara, som vanligt. Ska bli Liiiite pinsamt att gå till jobbet imorgon pga. att vi var ute i fredags. Som tur är så var jag inte full i fredags men det kan jag ju lova att andra var så det blir nog inte så pinsamt för mig del haha..

Kan även berätta att jag har en liten crush i en person.. Men det behåller jag nog för mig själv än så länge :)

Kommentarer
Postat av: jussan

Försök nte ens, Redireiet slår tusen bröder med häst längder

2009-03-15 @ 21:44:54
URL: http://justines.blogg.se/
Postat av: RASMUS MÅSTE VETA

NAAAJS, DU MÅSTE JU BERÄTTA FÖR HÖGRA HANDEN?! :D:D:D

2009-03-16 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0