090305

Idag har jag bara tagit det lugnt. Inatt när jag låg uppe och kollade på Skärgårdsdoktorn fick jag tillbaka min feber så kunde tyvärr inte träffa tha man today :p Jag har sovit hela dagen idag men nu är jag frisk IGEN wooho! Hoppas bara på att det håller i sig nu. Missar tyvärr en väldigt viktig utbildning på jobbet men sånt händer, får ta igen det på måndag helt enkelt.

Planer för helgen har jag inte faktiskt, vet bara att jag ska träffa philippa imorgon men vad vi ska göra vet jag inte. Jag funderar på att ha en vit och lugn helg. Jag har festat och varit ute varje helg sedan jag fyllde 18 så kan ju vara bra att ta det lugnt en helg kanske men om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl hitta en anledning till att dra ut. Min gamla kompis Markus fyller iofs 18 på fredag så det kommer väl bli en anledning för mig att dra ut haha men SKA försöka ;)

Kan någon berätta för mig varför det inte går att ladda ner The Hills säsong 3????????? Blir jätte ledsen och galen. Vill se det nuuu. Men det går inte att ladda ner någonstans, inte på piratebay eller på tankafett.... Någon som vet vart man kan ladda ner det?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0