25 juni 2009

Detta inlägg tillägnar jag en enormt bra sångare, dansare, en riktigt entertainment. The king of pop, Michael Jackson! Jag är fortfarande stört chockad över hans död. Endast 50 år blev han. Jag har alltid älskat Michael Jackson så att han nu är död.... Det går inte in i mitt huvud. Jag älskar han solo, jag älskar han när han var med i Jackson Five. Han har alltid varit en av mina idoler... och nu är han död.
Han har fört musiken många steg framåt med hans musik. Han var en mycket intelligent artist. Jag kommer alltid att hedra honom! You go, Michael!

Michael Jackson, the king of pop!




Kommentarer
Postat av: Hedda

Tack :)<3

2009-06-27 @ 13:49:47
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0