Sova el. inte sova?!

Träffade ju som sagt Bettan vid ett tiden, vi tog en fika och snackade en jävla massa till typ halv tre då jag mötte upp chanette. Först gick vi hem till mig o hämtade pengar sen gick vi o fikade på fotöljen vid halv fem drog jag till jobbet. Det gick bra idag också på jobbet, vi hade hemgångsmål så fick gå hem en timme tidigare :) Nu har jag precis ätit lite mat och är så jävla trött att jag inte vet vad jag heter typ men vill inte heller lägga mig nu för då kommer jag helt seriöst vakna typ ett inatt o vara sjukt pigg o sen har man vänt på dygnet, igen... så jag måste helt enkelt vänta tills klockan iallafall blir elva innan jag kan lägga mig för att sova.
Imorgon blir det kryssning med en jävla massa människor, ska bli sjuuukt kul! Skriver kanske mera ikväll om jag inte somnat annars skriver jag imorgon mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0