Söndag

Igår låg jag och Jussan uppe o kollade först på Beck - den svaga länken sen kollade vi på Wallander - Mörkret. Vid fyra fick jag ett sms av philippa hon hade ingenstans o sova så hon kom hit vid halv fem tiden. Vi somnade tillslut vid halv sju på morgonen. Idag vaknade vi vid tre men då hade ph redan dragit för hon skulle in till stan o träffa en kompis. Nu har jag och Jussan precis ätit lite köttfärssås o spagetti och kolla på drömjobbet, eller vad fan det heter. Håller på att ladda ner you got served den är snart klar är fett taggad. Har inte sett den på hundra år den är så jääävla grym :)

tänkte lägga in lite bilder från senaste tiden eftersom ni inte hängt med så mycket om vad som hänt i mitt liv pga. att jag inte skrivit på jävligt länge :p so here it comes!

    

1. Klockan slog precis 00.00 och jag blev 18.
2. Philippa, Jag och Hannah på Toxic
3. Hedda och Jag
4. Middagen på min 18års fest.
5. Jag, Philippa och Katta på Toxic

Planer för ikväll, har inga haha. Philippa kommer hit vid sju tiden vad vi ska hitta på vet man aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0