Min mega roliga måndag

Igår var jag med Jussan och Ph, vi lagade mat o kollade film. Bara chillade galet. Vi somnade typ 6 imorse, som vanligt.. Vaknade idag vid tre åt frulle o fixade mig sen åkte jag o ph till mitt jobb eftersom hon skulle på utbildningen till mitt jobb. Jag själv jobbade idag till nio, det gick helt okej. Kvällen gick faktiskt otroligt snabbt så det var skönt. Nu sitter jag här o ska ta en cigg sen ska jag o pappi kolla film. Antingen blir det harry's döttrar (som jag iofs såg igår med jussan o ph men pappa vill se den) eller himlens hjärta som är så jävla bra fast alla tycker den suger förutom jag o anna :)
Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt, ska träffa bettan klockan ett. Sen efter det kanske jag skulle ta en fika med Chanette sen blir det jobb igen klockan fem sen hem förmodligen.. Sen är det ONSDAG och KRYSSNING! Fyfan vad jag längtar, ska bli gaaaaalet kul. Aja skriver kanske mer senare om inte imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0