KRYSSNING IKVÄLL!

Nu har jag en aning bråttom men tänkte att jag kunde klämma in ett litet blogg inlägg innan jag springer till bussen. Vaknade vid ett tiden av att Hedda ringde mig som en galning. Sedan dess har jag målat naglarna, packat ner allt jag ska ha med mig, duschat o så. Nu är jag klar och ska åka in till söder ska först hem till nettan o se om jag kan låna något av henne att ha på mig till ikväll för jag har INGEN ANING. Har bestämt mig för att ha jeans o klackar men då måste man liksom ha en snygg top till det och det har jag icke, hehehe kuwl. Sedan ska jag hem till Hedda o kolla vad hon har haha sen ska vi tillsammans åka till gärdet o möta upp de andra girlsen, vi ska köpa lite mat på ica sen åka till båten o käka middag i hytten, fixa oss o börja föra. Sen går båten vid sju, åååh fyyyyfan vad nice vi ska ha! :D Nu måste jag springa skriver imorgon om allt :)

Kommentarer
Postat av: aland

ha så roligt nu gumman :)

2009-02-25 @ 15:48:57
URL: http://alands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0