Jävla internet!!

Vaknade vid halv två idag, sov ut riktigt ordentligt det var galet skönt.. Somnade tillslut igår vid sex tiden kollade på Beck - Den svaga länken. Helt serri en av de bästa beck filmerna någonsin!

Vaknar idag och tänkte att jag kunde sätta mig vid datan för att jag hade tråkigt men nej det kunde jag tydligen inte. Såhär ligger det till jag och pappa har fått flytta till en "barack" vi ska bo här i två månader ungefär för att de gör stambyte i vårat hus. Det jag tänker komma fram till är att internet här är helt fucked up jag ringde till kundservice på com hem ca. 7 gånger igår o klagade på internet för det är helt fucked up. Vaknade som sagt idag och tänkte sätta mig vid datan men icke sa nicke då funkade ju självklart inte fitt internet men nu helt plötsligt gör det men det kommer väl stängas av vilken sekund som helst så jag tänkte passa på o skriva ett litet inlägg eftersom jag lovat att bli en uppdaterad bloggare nu ;)
Ikväll ska jag som sagt träffa Hedda vi ska supa galet o sen blir det kruuuugen. Får se om jag skriver mer senare, det beror ju som sagt på om internet försvinner eller inte :p PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0