Gårdagen

Jag mötte ju då upp Hedda och Philippa igår vi gick hem till min mamma och förkrökade, vid halv 10 drog vi in mot stan till Toxic. Det var helt okej inte lika roligt som vi haft de andra gångerna men det var okej. Det var inte så mycket folk där som det varit de andra gångerna men det kan ju bero på att det är helgen innan löning så ingen har väl pengar haha. Hedda drog rätt så tidigt för hon blev skit packad haha. Vid ett tiden kom Chanette dit också. Philippa drog någon gång vid två och skulle träffa Dennis, jag och Chanette stannade till typ kvart i tre då vi drog till Burger King åt en hamburgare sen mötte vi upp Olivia, Amanda, Madde och Emelie i zinkensdamms tunnelbana. Vid halv fyra drog jag och Chanette hem till henne. Vaknade idag vid typ ett åt lite mat sen drog vi hem till mig där Philippa redan var o chillade med min mor sen kom även Hedda och chillade ett tag med oss. Vid tre drog Ph och Heddis hem till Hedda och skulle duscha och greja sig. Jag och Chanette stannade kvar hos mig till typ fem då gick vi till tuben där vi skildes åt och jag mötte upp Jussan vi åkte till liljeholmen köpte chips, cola och godis åkte hem till mig. Nu har vi precis tittat klart på Honey som gick på femman. Håller på att ladda ner lite filmer nu också som vi ska se senare med en jävla massa chips o gorre :D

Imorgon ska jag jobba. Börjar klockan tolv efter jobbet har jag inga planer slutar ju vid åtta.. Skriver mer senare förmodligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0