090812

Nu är jag hemma från arbetsförmedlingen, vi passade på att handla lite påvägen hem. Nu precis har vi druckit te och ätit goda bagettmackor, snuskigt gott. Sitter nu och pratar i telefon med Alexandra. Hon försöker få ut mig på fredag men jag känner mig inte taggad för fem öre.

Jag har beslutsångest vad jag ska göra ikväll. Antingen drar jag ut och firar Amanda på Söderhof eller så stannar jag inne kollar en film och bara tar det lugnt. Iofs gjorde jag det igår men jag är fortfarande helt sliten från resan. Det är helt sjukt men sant. Min kropp tog verkligen på att festa varje dag i en vecka. Kanske ska vila lite innan jag drar ut ikväll..?



Ser allvarligt talat ut som ett fetto på denna bild.. men den bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0