Utgång

Nu är jag nyduschad ska snart börja fixa mig o så. Blir nog ingen bio ikväll blir nog utgång istället. Olivia står just nu i duschen så vi ska fixa oss tillsammans här sedan dra till söder tillsammans och möta upp resten av gänget. Blir nog metro ikväll. Har aldrig varit där men det ska tydligen vara ganska nice, hoppas på det iallafall.

Måste bara tilläga att jag är så jävla trött på alla människor som snackar massa. Som vill förstöra för andra. Jag skiter i om dem snackar helt ärligt men jag vill inte höra något, aldrig igen. Jag skiter i om dem snackar om mig, min familj, mina vänner men jag vill aldrig mera höra något. Jag är bara så jävla trött på att få höra massa skit.
Så nu ska jag fixa mig! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0