Uppe med tuppen

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen igår men jag hade fullt upp hela dagen. Jag åkte ju som sagt in och mötte upp mamma, vi kollade lite på Gina. Jag köpte mig ett par svarta jeans och sen hittade jag maassa annat fint som jag ska hämta ut idag =) hihi. Efter det åkte jag hem till Tilda vid skarpnäck, var där en liten snabbis. Vi hann prata lite innan jag drog vidare mötte upp Alexandra på söder. Vi fikade på Café Rival. Vid nio åkte jag hem men hann inte vara hemma mer än 10 minuter innan jag var tvungen att springa ner till bussen igen. Skulle möta R i Liljeholmen. Vi gjorde inte mycket, satt bara och snackade. Det var väldigt skönt väder igår kväll. Slutade med att jag kom hem runt ett, jag gick direkt och la mig i sängen. Jag som hade planerat att lägga mig tidigt... Men nej jag somnade inte förens tre, så nu har jag sovit tre timmar. Duktigt gjort av mig!
Men jag slutar ganska tidigt idag, slutar runt två. Så jag åker hämtar ut kläderna sen drar jag nog hem och sover några timmar för ikväll blir det utgång. Är sjuukt taggad! Vi ska till det nyöppnade stället The Bridge (gamla Toxic).

Nä nu måste jag börja fixa mig. Ska ta bussen som går tjugo i åtta. Börjar 08.10.. Suck, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0