Sov gott

Tänkte precis lägga mig i sängen kolla en film eller så. Har suttit uppe och myst med pappa och hans flickvän. Druckit te och bara snackat massa skit. Skönt att bara umgås med familjen ibland. Och imorgon ska jag träffa mami!! Vi ska kolla lite på stan, jippie =) Sen ska jag även träffa Jussan imorgon!! Också ett plus. Var sjukt länge sen jag träffade henne. Nä nu blir det bingen, måste upp tio imorgon. Inte riktigt min grej att gå upp tidigt därför lika bra o lägga sig i sängen nu.

Är nervös inför intervjun på onsdag. Hoppas hoppas hoppas verkligen på att jag får det här jobbet. Behöver verkligen det. Inte bara för ekonominsk skull utan även för min egen. Behöver komma igång med något, mår inte bra av att bara ligga hemma hela tiden. HOPPAS! =) God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0