Skuggornas Hus

Vaknade för ungefär en timme sedan och jag mår värre än någonsin. Igår på bion mådde jag lite små dåligt i halsen men idag när jag vaknade ville jag inte ens svälja för att det gjorde så ont. Plus att jag är helt täpt i näsan, tack gud!

Idag fyller min kompis Joanna 18 år så ikväll ska vi ut o fira henne. Även om jag är sjuk men jag tror tyvärr det kommer bli så att jag är en av dem som kommer gå hem först. Men ska iallafall följa med en stund. Vem vet kanske helt plötsligt känner mig bättre. Men först ska jag lägga mig i sängen kolla på "Skuggornas hus", någon som kommer ihåg den filmen? Lite nostalgi över det hela. Kommer ihåg att jag älskade den när jag var mindre.



Måste även få i mig lite mat. Ska nog laga mat sedan lägga mig och äta i sängen framför filmen. Mums. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0