Segt med regn

Jag har fortfarande inte kommit in i duschen än. Ska träffa Joanna men hon vill inte gå ut förens det slutat regna och det vill väl iofs inte jag heller eftersom då kommer alla lockar fram och det vill vi ju inte haha. Jag känner mig en aning hungrig, ska kanske röra mig upp från sängen och ta lite makaronepudding från gårdagen - mums. Egentligen känner jag inte för att röra på mig idag, man märker verkligen att jag fortfarande är helt slut efter resan även fast jag sovit runt 11 timmar varje natt.

Men jag måste iallafall röra på mig för jag måste åka och hyra film. Vi ska se män som hatar kvinnor, jag har redan sett den på bio men det är grymt bra och pappa och Vivi vill se den så då kan jag lika gärna se den igen. Igår när jag var på bio såg jag på reklamen att den 18 september kommer tvåan ut av, Flickan som lekte med elden. Den ser jag fram emot att se....

Och vet ni vad som mer kommer ut den 26 augusti.... BECK! yeey. nä ska inte sitta här och skriva massa skit, vore bättre om jag hoppade in i duschen istället... uscha vad jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0