Nattinlägg

Efter So you think you can dance drog jag ut och mötte upp Kija, min granne. Vi tog en promenad sedan drog vi hem till henne och drack te. Här sitter jag nu och håller på att somna, ska bege mig hem nu tänkte jag. Lägga mig i sängen kanske kolla en film - om jag orkar är frågan.

Imorgon ska jag (om jag orkar ta mig upp ur sängen) dra ut och cykla runt 9-10 tiden tänkte jag. Måste börja få lite ordning på träning nu. Har vilat alldeles för länge från det så nu är det dags att komma igång igen. Mest av allt vill jag börja dansa igen men.... ekonomin är ju verkligen på topp. Måste börja söka jobb nu till hösten också. Usch nej orkar inte tänka på allt sådant nu. Nu ska jag hem och sova. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0