My new tattoo

Mitt i programmet kom jag ju på att jag inte sagt att jag tatuerade mig i Alanya. Äntligen är tatueringen som jag velat ha i ett halv år gjord. Jag var otroligt nervös innan jag skulle göra den. Jag har på riktigt aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Jag ville spy och svimma samtidigt. När jag gjorde mina andra två tatueringar var jag inte ett dugg nervös men den här var jag nervös till. Beror nog på platsen tatueringen sitter på. Men när jag väl låg där och han började tatuera gjorde det helt seriöst inte ens ont. Jag låg och slappnade av, fråga Alexandra. Hon var där och höll min hand..



Det står Yesterday got nothing for me. Bilden är inte den bästa men den är grymt snygg. Jag är oerhört nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Härligt!! Dags för fisken på vaden eller? ;) höhö

2009-08-12 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0