Mobil-lek

MOBIL-LEK
Gå in på kontaktlista, håll in knappen och stanna efter en stund! Fuska inte!

Detta händer dig på en fest:

Du går dit med: Anton jobbet (vet inte ens vem personen är...?)

Du är där med: Christopher (Leos kompis, skulle Inte tro det)

Du dansar med: Farbror Fredrik (haha why not?!)

Du kramas med: Johan (hm...?)

Du hånglar med: Micke (kvinnomisshandlaren, nej inte direkt)

Du går hem med: Mustafa (min stalker från Turkiet, no way!)

Du somnar med: Omar (känt snubben typ två veckor men okej)

Du vaknar med: Rash (en kille som kom fram till mig i Turkiet, gav mig hans nummer och sa att jag skulle ringa när jag kom hem till Sverige. Men morgon på dig med!)

Bästa festen. Hur kan jag missat denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0