Michael Jackson

Sitter fortfarande här framför datan och nördar mig. Håller på att skriva på mitt cv och lyssnar på Michael Jackson låtar *snyft*. Jag kan fortfarande inte förstå att han är död. Enligt mig har han gömt mig och kommer snart att komma tillbaka och alla kommer vara lyckliga igen. Men MJ är död. Död. Helt sjukt. Antingen så vill jag inte förstå eller så är det så overkligt att det inte går in. Jag har alltid älskat MJ. Enda från när han stod på scen som femåring med Jackson Five till han 1971 startade sin solo karriär och blev "The king of pop". Även om jag är född 1991 och inte var med då Michael Jackson var som störst så är jag enormt tacksam över att jag fått uppleva honom och hans musik. Allt han gjort för vår musik. Han var ett geni.


1958 - 2009

Dagens låt: Michael Jackson - Earth Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0