Lördag

Började med att jag och Olivia åkte från mig med halv elva bussen, mötte upp Amanda och Alexandra vid zinken runt tio i elva. Vi tog tillsammans bussen mot fridhemsplan där vi drog till nivå, förade lite runt stängning drog vi därifrån inklusive Amandas killkompis som jag ej minns namnet på, kallade han armen hela kvällen. Vi drog mot Viper där Niklas, Tim och Alex var. Där var vi tills de stängde då vi drog mot donken i fridhemsplan. Slutade med att jag kom hem halv sex på morgonen och jag skulle upp halv tio, yes!!! Men jag försov mig ju som sagt till tjugo i elva, då det var tjugo minuter kvar tills min buss skulle gå. Jag bara älskade livet då! Men som tur var så kom jag iallafall i tid till jobbet. Kämpade som ett djur. Men lördagen var helt okej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0