Lite som hänt

Vet ni vad jag tänkt.. Jag hade faktiskt tänkt börja blogga igen!
Sedan jag skrev sist har det inte hänt speciellt mycket förutom att jag kom hem i lördags från Alanya. Det var grymt kul. Alla som inte varit i Alanya har verkligen missat något. Lätt att vi ska åka dit nästa år. Det är deprimerande att komma hem, inte bara för att vädret är piss, utan också för att nu märker man verkligen att det inte finns ett skit att göra i Sverige. Vafan bor vi i för jävla land? Det enda som finns att göra här är att fika, gå på bio, bara vara hemma eller kanske gå ut och festa. Vilket jag seriöst inte kommer göra förens det är något jävligt speciellt tillfälle. Alanyas festande är ingenting jämfört med piss Sverige. Jag tänkte berätta mer och lägga in bilder på Alanya resan senare.

Vad har mer hänt? Inte mycket! Mitt liv är så jävla långtråkigt och ännu mera efter Alanya.
Sedan jag kom hem från Alanya har jag inte gjort ett skit. Vi kom hem i lördags på kvällen gick jag och fikade med Alexandra senare kom även Chanette och Nicole dit. I söndags var jag bara hemma med Hedda, vi kollade på Adam och Eva fyra födelsedagar och ett fiasko och käkade chirre. Igår var jag på bio med Chanette vi såg Johan Falk - gruppen för särskilda insatser.

Idag ska jag träffa Joanna kanske Olivia. Vad vi ska göra har vi inte än kommit på eftersom det just nu regnar, wooho! Senare ikväll ska jag hyra film med pappa och hans flickvän Vivi. Ska bli mysigt att umgås lite med familjen :)


Pözzhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0