Lägg ner!

Okej, nu måste jag precis som alla kommentera det Katrin Zytomierska gjorde i direktsändning på Vakna med the voice. För att först tilläga så gillar jag varken Kissie eller Dessie. Jag tycker dem båda är patetiska och det är bara komiskt att läsa deras bloggar. Där de båda tror att det är största kändisarna för att de har några tusen läsare om dagen på sin blogg. Skaffa ett liv! Att Dessie som är 15 beeter sig som hon gör är ändå förståeligt, jag kanske var som henne när jag var 13 men andra växer inte upp lika snabb. Men att Kissie som är 18 bast beeter sig som hon gör. Ja, vart f*n ska man börja? Haha.

Men här har vi en kvinna på 30 år. Som i direktsändning trycker ner andra bloggare. Visst att Kissie och Dessie är patetiska men orka ödlsa energi på det och ta upp det i tv. Detta gör hon bara för att själv få mer läsare och provocera. Och att hon av ALLA säger detta är bara ännu mera komiskt, som startat sin "karriär" på att provocera och bara snacka massa skit om andra, är.. aa vart finns orden.. Patetisk brud! 30 år? Asså hon sjunker ju lägre än både Dessie och Kissie tillsammans när hon gör som hon gör.
Aja skaffa ett liv alla 3! Min åsikt är sagt.

Önska mig nu lycka till på jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0