J*vla internet

Ledsen för att jag inte bloggat något idag men mitt internet har varit fucked up. Det har inte velat funka på hela dagen men nu funkar det så nu är alla glada igen =) Jag är ledsen för dålig uppdatering igår också. Ska bli bättre, I promise!

Idag har jag inte gjort mycket. Mest varit hemma, försökt få igång internet. Finns inte så mycket för mig att göra nu när alla börjat skolan. Det är ganska tråkigt. Även om det kanske är dåligt av mig att hoppa av skolan så ångrar jag inte mitt val. Igår satt jag faktiskt och skickade in mitt CV till alla subway i hela Stockholm, ja det var jobbigt. Men idag ringde faktiskt ett av ställerna upp mig och jag ska på anställningsintervju där på onsdag klockan 10.00. Ska bli kul, hoppas verkligen på att jag får det här jobbet. Behöver börja spara pengar om det ska bli någon resa för oss i höst =) Håll tummarna för mig

Just nu tänkte jag ta ett bad, fixa mig lite. Sen ska jag åka in mot Söder senare och möta upp Alexandra, vi ska väl fika eller så. Ska bli mys! Är trött på o ligga hemma. Nu kallar badvattnet.

Dagens låt: Robert Pattinson - Let me sign


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma vi ska åka i höst! jag skiiiiiiita i. <3

2009-08-24 @ 19:06:41
Postat av: M

Du fixar jobbet galant!

2009-08-24 @ 23:55:49
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0