Jobbintervjun

Nu är jag hemma från O. Vi låg bara och kollade på tv hela dagen, somnade även till några gånger. Men det var skönt o bara ta det lugnt. Sitter här nu med spänning och väntar på So you think you can dance. Wiiie!

Jobbintervjun lovade jag att berätta om. Jag var förberedd på ett korsförhör av massa frågor men hon pratade hela tiden som att jag redan fått jobbet men försökte koppla bort det. Försökte fokusera men hon ställde mig inte en enda fråga. Hon sa "Det här är reglerna", visade mig på ett papper och sedan frågade hon om det var några frågor och jag sa nej eftersom jag inte riktigt förstod vad som hände. Så säger hon "Okej bra, då kan vi gå igenom schemat". En lättnad spred sig igenom kroppen. Ursäkta mig men fyfan vad skönt det känns! Och jag behövde inte ens anstränga mig. Jag börjar nu redan på fredag =)
För er som inte förstått vad det är jag ska jobba med så ska jag jobba på Subway på malmskillnadsgatan (horgatan, I know). Men jag ser riktigt fram emot att börja jobba! Kommer jobba heltid så nu blir det inte mycket fritid, mest jobba jobba jobba. Men det är bra, ska ju dra i höst med Alexandra.. Vi kommer ha galet!

Hörs senare / PUUSSSS

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis verkligen :D<3

2009-08-26 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0