Jobbet

Tänkte berätta lite hur det gick första dagen på jobbet. Jag kom dit vid 08.10 direkt satte vi igång, vi öppnar nio och vi skulle hinna göra sjukt mycket. Förstår inte hur jag ska få in allt som behövs göras innan öppning, ska ju öppna själv på söndagar. Från halv elva till halv två stod jag konstant och gjorde mackor, man fick inte en stunds vila. Det var galet. Efter var jag så galet trött, hade ju sovit tre timmar under natten. Så när jag slutade var jag död i heeela kroppen. Hade så ont i fötter och ben. Men det gick iallafall sjukt bra för att vara första dagen. Att göra mackor och så är inte svårt men sen att få in allt annat som behövs göras, det är de som är det svåra. Men det lär man sig med tiden.

Imorgon ska jag jobba igen men jag börjar inte förens halv tolv så det är skönt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0