Hemma igen

Nu är jag hemma från stan. Måste säga att det suger att jag inte har någon digitalkamera, måste verkligen köpa en. Kan inte visa upp vad jag köpt nu ju =(.. Aja jag mötte upp Alexandra i stan, av en slump stötte vi på Chanette också så hon hängde med oss till Gina, sen drog vi till PK-huset där Chanette mötte upp sin mamma. Jag och Alexandra orkade inte gå omkring på stan och vi båda var grovt hungriga så vi gick till Kungshallen där jag käkade feeeett god indisk mat!! Indisk mat is the shit!! Efter maten åkte vi åt var sitt håll hem. Här sitter jag nu och håller verkligen på att somna. Ska nog ta ett bad om ett tag.

Jag köpte iallafall ett par jeansleggings, en grå stickad tröja, ett vanligt vitt långt linne och en brun tunika. Mer än så orkade jag inte, för idag..

IKVÄLL ÄR DET SO YOU THINK YOU CAN DANCE! WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0