God natt

Kollat klart på So you think you can dance. Ade och Melissa åkte ut, fysatan vad jag gråter som ett barn till det här programmet. Helt sjukt. Om ett tag börjar CSI, tänkte lägga mig i sängen och kolla på det då. Känner mig riktigt seg, ska försöka somna tidigt idag och gå upp o hyfsad tid imorgon så jag kan somna sen.
Måste ändå upp i tid imorgon måste åka in till stan och köpa ett par svarta jeans. Måste ha svart byxor på jobbet och dem jag har har jag vuxit ifrån så måste införskaffa mig ett par nya. Måste försöka möta upp Tilda också, få tillbaka min svarta converse. Måste ha svarta skor på jobbet också... På kvällen blir det kanske kräftgrej. Vet inte riktigt vad det ska innebära men jag får ju inte ut någon information av O, blir galen haha.

Ska lägga mig i sängen nu. Puss god natt!

Dagens låt: ACDC - Rock and Roll train


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0