Gårdagen

Gårdagen bestod av blandade känslor. Jag mötte ju som sagt upp Alexandra vid halv tio. Vi mötte sedan upp Chanette, Olivia, Nicole, Amanda och Markus. Vi alla drog tillsammans mot Söderhof där resten utav gänget väntade. Vi satt på Söderhof enda tills klockan blev halv ett då vi drog vidare upp mot Medborgarplatsen och in på 54 men när vi kom in där kände vi att det inte var något drag så vi beslöt oss för att dra allehopa. När vi kommer ut från 54 har Chanette tappat bort sitt leg så att dra vidare gick ju ej. Helt plötsligt började folk försvinna mer och mer, fråga mig ej vart folket tog vägen. Till slut stod vi där jag, Olivia, Amanda, Markus, Chanette, Nicole och Emil. Efter att Chanette har letat efter sitt leg som inte fanns inne på 54 i ca. en halv timme beslöt vi oss för att allesammans dra in på 54 igen för att försöka göra kvällen och Amandas födelsedag till det bästa.
Slutade med att jag, Olivia, Nicole och Chantte drog vid tre när dem stängde. Markus och Amanda hade redan dragit hem då. Jag och Olivia drog hem till min mamma och sov där eftersom inga tunnelbanor går så att åka hem till pappa vid halv fyra på natten finns ju inte på världskartan om man inte har pengar till taxi. Och har jag det? Nej.

Så idag vaknade jag och Olivia hemma hos mamma vid ett tiden, vi gick upp. Käkade mat och gick och la oss igen, somnade och vaknade vid sex. Då jag kände mig mer deprimerad än någonsin så jag flög upp ur sängen och beslöt mig för att åka hem till pappa (som att det fanns något vettigare där att göra?). Så nu sitter vi här Olivia och jag. Har precis käkat lite så får vi se vart kvällen bär oss.. Är fortfarande skit trött efter gårdagen, känner mig som en gammal kärring som inte orkar göra ett skit och måste vila en vecka efter varje utgång.
Bilder från igår kanske kommer senare, vet ej om någon tog speciellt mycket bilder. Håll tummarna!

Ps: Jag håller på att göra om min blogg som ni kanske märker men eftersom jag inte är ett bloggproffs på att göra om bloggar så kan det säkert ta sin tid. Ha tålamod! ds
Pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0