Gårdagen

Gårdagen var helt okej. Vi började som sagt hemma hos Alexandra vi drog från henne vid kvart över tio mot The Bridge men när vi kommer det var det såååå mycket folk så att varken jag eller Alexandra orkade stå kvar i den där kön även fast vi stod på listan. Så vi drog vidare mot Fridhemsplan, nivå. Satte oss där tog en var sin cider sen drog vi därifrån, men då visste vi inte vad vi skulle ta vägen. Och jag var inte taggad för fem öre, jag blev sjukt trött och ville mest av allt bara hem och sova samtidigt som Alexandra var full som f*n. Slutade med att vi beslöt oss för att inte dra vidare så vi åkte mot Hornstull och möte upp Olivia och Amanda, vi käkade på Crave sen åke jag, Olivia och Amanda hem till mig. Vi somnade vid sex imorse...

Vaknade idag vid två då vi gick upp gjorde mat, nu är vi här.. Har inte gjort ett skit idag, vi ska nog lägga oss och kolla på baksmällan. Få oss ett gott skratt haha. Ikväll blir det nog utgång igen, ska dock jobba imorgon.. Men vem faaen bryr sig!!!!
(dålig uppdatering för mitt internet varit fucked up som sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0