Gårdagen

Idag vaknade jag vid tre tiden... Ganska deprimerande men men.. Nu sitter jag här och tittar på the cougar. Tänkte snart sätta på När mörkret faller, måste ju se klart filmen.

Gårdagen var ganska trevlig. Det var ingen galen utekväll mer ganska chill men det var nice. Vi drog först hem till Alexandra förade lite sedan tänkte vi dra till metro men så blev det inte istället drog vi till nivå där vi mötte upp min vän. Vi var där till kanske halv ett då vi drog därifrån och eftersom ingen av oss pallade betala inträde så drog vi till after. Egentligen tycker jag inte om stället för fem öre men Alexandra och Joanna ville dra dit. Alexandra drog efter ett tag på after och vid halv tre tiden drog vi därifrån mötte upp samma kompis som på nivå vi drog mot Slussen där Joanna käkade på grillen sen drog vi alla hemåt. Jag kom hem vid halv fem och somnade kanske vid fem, kanske inte så konstigt att jag sov till tre iallafall..? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0