Gårdagen

Gårdagen var hyffsat nice, dock slutade kvällen på sös. Jag och Olivia åkte in med tio bussen till medborgarplatsen där vi mötte upp Amanda och Markus utanför metro. Väl inne på metro mötte vi Nicole, Chanette, Niklas, Tim, Folke och Larson. Det var nice vi dansade och körde hårt fram till två tiden då Folke blev slagen av någon störd snubbe på dansgolvet och var tvungen att åka till sös så vi alla förutom Chanette och Nicole följde med honom.

På sös satt vi till halv fem på morgonen, YES! När Folke var ihop sydd och klar drog jag, Amanda, Olivia och Markus hem till Amanda och somnade vid sju tiden.

Här sitter vi nu har precis käkat frulle. Vad man ska hitta på idag, vet jag inte.. Jag är lite sugen på att gå på the voice, haha jag vet att jag är jätte mobbad som säger det och att det bara är fjortisar där. Men till skillnad från alla fjortisar så är jag där för att lyssna på artiserna som kommer och jag är knappast där för att få ihop det med någon blatte unge från förorten.
Så jag ska nog försöka få med mig några vänner o dra dit. Haha pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0