Bada

Förlåt bloggen (!) att jag inte bloggat något idag. Jag gick upp tidigt imorse runt nio, gjorde mig iordning och drog hemifrån vid tio i elva. Skulle träffa Omar. Vi har varit hemma hos honom hela dagen och kollat på två filmer. Först såg vi Natt på museet 2 sen såg vi någon störd film som hette The killing room. Vid sju drog vi från honom käkade donken och mötte hans kompisar och nu vid nio tiden skjutsade han hem mig. Jag är gaaaalet trött. Somnade inte förens halv fem i natt och gick upp nio, är grymt trött. Tror jag ska ta mig ett bad och sedan försöka lägga mig i tid för en gångs skull. Kanske försöka vända tillbaka på dygnet...? Vore ju något.


Hoppas bara jag inte somnar i badet. Lyckas alltid hända mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0