Back to reality

Nu har jag varit hemma i Sverige i en vecka och en dag. Så tråkigt och deprimerad som jag var de första dagarna efter att vi kom hem, så tråkigt och deprimerad har jag fan inte varit på länge. Det var inte kul för fem öre att komma hem. Här fanns inget förutom vänner och familj. Så kul som vi hade i Alanya, ojojoj. Så kul kommer man aldrig ha i tråkiga deprimerande Sverige. Här händer fan ingenting. Jag vill bara tillbaka mest av allt. Jag orkar inte göra någonting, vill helst bara ligga hemma. Visst man blir mer deprimerad av det, men vad ska jag ut och göra? När det inte finns ett skit att göra ute. Jag saknar Alanya mest av allt. Vill inte vara här.

Plus att jag saknar R. Varför var jag så j*vla dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0