Ännu en dag

Jag somnade redan halv ett igår och vaknade fem över tolv. Sov nästan tolv timmar, det var riktigt skönt att sova ut. Känner att jag behövde det. Nu sitter jag här och kollar på Project Runway. Ska snart börja fixa mig ska åka in till söder och möta upp mamma. Vi ska till götgatsbacken och köpa ett par svarta jeans åt mig. Hoppas på att få lite mer också, hihi. Efter jag varit med mamma ska jag möta upp Tilda på en fika =) Ska bli kul, vi har inte träffats på så länge.

Igår hade ju den nya Beck filmen premiär och jag säger bara f*n att jag inte gick för tydligen hade några av skådisarna från filmen varit där och presenterat filmen.... Buuuhu.

Time to take a shower. Kizzezh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0