Amanda 18 år

Tror ni det blev någon cykeltur för mig imorse? Skulle inte tro det. Istället vaknade jag för ca. en timme sedan och har sedan dess bara legat i sängen och degat. Nu har jag tagit mig upp äter en ganska sen frulle och ska snart göra mig iordning lite. Jag och pappa tänkte ta en cykeltur in till liljeholmen, jag ska anmäla mig på arbetsförmedlingen.
Ska se till att cykelturen blir i rasktakt iallafall så jag får lite motion idag.

Idag fyller min vän Amanda 18 år så senare ikväll ska vi fira henne. Det blir nog utgång, inte för att jag på något sett vill ut men hon fyller ju 18 så man får ställa upp.

Amanda Markus Lundqvist

Amanda 18 år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0