090821

Klockan är redan tre... Jag har suttit inne på fb och taggat massa folk från Alanya resan. Men nu är jag här =) Jag vaknade idag av en fruktansvärd huvudvärk, kanske är späningshuvudvärk. Jag brukar ofta få det när vädret krånglar, som det iofs alltid gör i Sverige. Hoppas på att det inte börjar regna iallafall.
Om några timmar tänkte jag slita med mig Chanette och åka till stan el. Götgatsbacken. Vill försöka hitta något tills ikväll. Är såå trött på alla mina kläder. Senare ikväll blir det ju som sagt utgång med Joanna och Alexandra. Om fler hänger på får vi se..

Ska vara hos Alexandra vid nio, där vi ska fixa oss o föra lite.. Sen tänkte vi kanske testa på Nype idag. Vet någon om det är bra? Aja får se hur det blir.. Nu måste jag ta något att äta. Hungrar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0