090816

Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har inte varit hemma speciellt mycket. Har sovit borta två nätter i rad nu.
Igår åkte jag in till söder mötte upp Amanda och Markus, vi tänkte dra till kungsan men vi ångrade oss så eftersom det var midnattsloppet igår på söder så var det mycket folk där också så vi mötte upp Folke, Alex, Lukas, Niklas och Tim dem drack så där stod vi allesammans i regnet på zinken och tittade på någon gratis konsert, det var faktiskt ganska nice. Men vid halv ett var vi dyng blöta så jag, Amanda och Markus gick hem till Amanda och kollade på två skräckfilmer. Den första skräckfilmen, kommer inte riktigt ihåg vad den hette men typ Översta våningen den var spansk och panik varning!!!!!
Vi somnade iallafall vid halv fem tiden. Vaknade idag vid ett, gick upp kollade tv, käkade frulle. Nu är jag hemma kom hem för en halv timme sedan ungefär.
Planer för ikväll har jag nog inga, kanske ska träffa Omar men får se hur det blir med det. Annars ska jag nog bara ta det lugnt eftersom jag inte varit hemma på två dagar.
Nu ska jag käka middag, hemlagade köttbullar. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0