Tisdag

Nu är jag hemma, har iofs varit det ett tag men som vanligt fastnade jag lite på facebook. Körde några quiz haha.

Jag åkte ju som sagt in till söder vid fem tiden och träffade upp Musse vi drog till fåtöljen på hornsgatan sedan kom även Chanette och tittade förbi. Vid halv åtta drog jag hem till Hannah och åt middag med henne och hennes vänner, sedan blev det tårta. Fjärde gången denna månad jag äter tårta, just nu är jag sååå trött på tårta haha. Men det var mysigt hemma hos Hannah.
Imorgon vill hon gå ut, får se om jag pallar dra ut.. Som jag känner nu vill jag inte dra ut denna vecka överhuvudtaget. Men på fredag ska Hannah ha sin lilla "fest" så då ska jag dit först sedan ska jobbet gå ut och sedan vill även Alexandra dra ut eftersom hon fyllde 18 förra helgen så då ska jag försöka hinna med att dra ut med henne också men egentligen vill jag verkligen inte ut. Vill bara ligga hemma och kolla på film!
Men på lördag ska jag iallafall mysa med Musse, det ser jag fram emot mest denna vecka :)

Jag undrar egentligen vad som händer mellan mig och Musse. Jag menar han vet att jag gillar honom jäätte mycket och han har själv sagt till mig att han är kär i mig men vi har bara hållt på i fyra veckor men samtidigt så känns det så rätt med honom på något sätt. Vi har från början sagt att vi inte vill gå för snabbt fram med tanke på bådas situation från början men nu när jag känner att jag faktiskt är kär i honom och han själv sagt till mig att han är kär i mig så.... Jag vill ju inte heller fråga ba, vadå är vi ihop? Känns ju inte heller helt rätt haha även om han beteer sig som att vi är ett par redan. Det känns bara så hel skumt att vara kär igen. Jag har inte varit kär sedan Leo, och då ska vi även poängtera att jag inte var kär i honom på slutet. Men att vara nykär det var ju hundra år sedan och nu är jag det igen. Det är en sådan härlig känsla! Man vill bara vara med personen heeeela tiden, jag tänker på honom mestadels av tiden jag inte är med honom. Hoppas att det blir något...

Nu blev det en liten biktning men kände att jag behövde skriva av mig lite! Nu ska jag kolla klart på CSI med pappa. PUSS

Kommentarer
Postat av: chanette

oja! du och musse. :)

2009-04-22 @ 01:18:43
Postat av: Hedda

Antingen kör du den fula "Alla frågar ifall vi är tillsammans, vad är vi egentligen? Vet ju inte vad jag ska svara.." eller så frågar du chans, det gjorde jag på Jim och det funkade :b Dock förstog ju han att jag inte skämtade och att jag gjorde så bara för att jag tycker det är pinsamt och ba "Kan vi bli tillsammans? Hehe" såå.. Men EMMA YOOOU FUUUCKING GOOO! Musse är feeeeett grym, är ruggigt glad att du träffat honom.

2009-04-22 @ 13:02:14
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0