Sussa sött

Blev ingen utgång för mig ikväll, jag pallade verkligen inte. Och de skulle tydligen till Laroy och vem fan vill hänga där med alla "pappa betalar" stekare? Inte jag iallafall ;) Så efter jobbet drog jag och mötte Nicole och Chanette vi satte oss på fåtöljen fikade, Musse kom även dit. Vid elva när de stängde skjusade Musses kompis hem mig och här är jag nu.

Imorgon har jag inga planer mer än att jag ska jobba på kvällen, som vanligt. Jag pratade faktiskt med min coach idag om att jag tycker att det blivit jätte tråkigt att komma till jobbet, att jag inte positivt till det hela längre. Han tyckte det kändes jätte synd eftersom han tydligen tycker att jag är en av hans bästa säljare men imorgon ska jag faktiskt fråga om jag kan få testa på att sitta på något annat bara några veckor så jag kan få testa på något annat. Det är så jävla uttjattat att jag suttit på samma projekt sedan i januari. Ja, ni förstår ju själva...

Känner mig faktiskt ganska trött, ska nog gå o ta bort sminket sedan hoppa i sängen ganska snart! Kan det bara bli fredag, vill ha min löööööööööööööööön! Shoppa liiiiiite :) Sov gött!


Vilken känsla


Kommentarer
Postat av: Hedda

När den där bilden togs, jag säger bara WOHHHOOOOOOOO. Man ser ju till och med att jag är galen och att mitt lillfinger spretar likt ett hårstrå på en galen vetenskapsman, så taggat var det. Japp japp :)

2009-04-23 @ 12:57:05
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0